TRANSPORT GRATUIT la cumpărături mai mari de 169 lei

Termeni și condiții

Termeni și condiții

Magazin online mabell.ro 

Articolul I

Dispoziții generale

1. Acești termeni și condiții guvernează drepturile și obligațiile părților contractante rezultate din încheierea unui contract de vânzare la distanță între vânzător și cumpărător, al cărui subiect este vânzarea și cumpărarea de bunuri prin intermediul magazinului online www.mabell.ro

2. Acești termeni și condiții fac parte integrantă din contractul de cumpărare specificat la art. 1 alineat 1 din acești termeni și condiții. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de vânzare scris în care convin asupra unor condiții diferite de condițiile generale de afaceri, prevederile contractului de vânzare vor avea prioritate față de condițiile generale de afaceri.

3. Subiectul acestor termeni și condiții îl reprezintă definirea drepturilor și obligațiilor părților contractante rezultate din contractul de cumpărare și furnizarea de informații în conformitate cu Ordonanţă nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și asupra modificărilor aduse anumitor legi modificate și alte reglementări legale relevante.

Acești termeni și condiții sunt redactați în conformitate cu:

  • Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii;
  • Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;
  • Ordonanţă nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificările aduse anumitor legi cu modificările ulterioare;
  • Legea din 10 mai 1887 modificat prin legislația ulterioară a Codului comercial, 
  • Legea nr 365/2002 privind comertul electronic, astfel cum a fost modificat prin legislația ulterioară
  • Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, astfel cum a fost modificată de legislația ulterioară

și cu alte reglementări legale relevante. 

4. Acești termeni și condiții sunt afișați pe site-ul magazinului online www.mabell.ro, iar arhivarea și reproducerea lor de către cumpărător este astfel posibilă. 

5. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul confirma ca s-a familiarizat temeinic cu termenii si conditiile si a inteles continutul acestora.

Articolul II

Definiții

1. Vânzătorul este operatorul magazinului online www.mabell.ro::

Nume comercial: Ecomm Trade s.r.o

Înregistrare: Registrul comerțului al Judecătoriei Banská Bystrica, departament S.R.L., Inserșie nr. 40343/S 

Sediul social: 1. mája 909/22, 981 01 Hnúšťa

Nr Înreg. Com.: 53515871

Cod de TVA:: SK2121391195

Reprezentant: Lenka Tomengová, administrator

email: info@mabell.ro                                         

tel.: +403 642 24310                                                         

2. Cumpărător este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii, fie ca consumator, fie ca antreprenor. 

3. Cumpărătorul este un consumator în conformitate cu Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorului, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare Legea privind protecția consumatorului) o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie.   

4. Un contract de consum este orice contract, indiferent de forma juridică, încheiat între vânzător și consumator.

5. Un contract încheiat la distanță este un contract între vânzător și cumpărător convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a consumatorului, în principal prin utilizarea site-ului web, e-mail, telefon, fax, scrisoare cu adresa sau catalog de oferte.  

6. Antreprenori cumpărător în temeiul legii din 10 mai 1887 Codul Comercial, astfel cum a fost modificat (denumit în continuare „Codul Comercial”): : 

  • persoana inregistrata in registrul comertului,
  • o persoană care face afaceri pe baza unei licențe comerciale,
  • o persoană care desfășoară activități comerciale pe baza unei alte licențe decât o licență comercială conform reglementărilor speciale, 
  • persoană fizică care desfășoară producție agricolă și este înregistrată în conformitate cu un regulament special.

7. Organul de supraveghere este:

AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR
Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București 

Program : Luni – Joi : 08:00 – 16:30 | Vineri : 08:00 – 14:00 

Relatii institutionale: secretariat@anpc.ro (nu se înregistrează petiții/reclamații pe această adresă de e-mail)

Articolul III

Încheierea contractului de cumpărare

1. Lista de produse de pe magazinului online www.mabell.ro este un catalog de produse livrate în mod normal, iar vânzătorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor bunurilor listate. Disponibilitatea mărfurilor este indicată pentru fiecare produs separat, sau va fi confirmat de către vânzător pe baza solicitării cumpărătorului.

2. Bunurile oferite de vânzător pot fi comandate prin unul dintre următoarele mijloace de comunicare la distanță:

  1. site-ul web www.mabell.ro,
  2. prin e-mail
  3. prin trimiterea unui mesaj pe pagina oficială a vânzătorului pe rețelele de socializare Facebook și Instagram
  4. prin telefon. 

3. Când cumpărați prin magazinul online, procedați prin plasarea produselor selectate în coș făcând clic pe „ Adăugați în coș ”. După ce ați terminat cumpărăturile făcând clic pe coșul de cumpărături, veți fi dus la subpagina coșului de cumpărături, unde după rezumarea produselor selectate, faceți clic pe „ Continuați ” pentru a alege metoda de livrare și metoda de plată. Faceți clic pe „Continuați” în subpagina următoare pentru a completa informațiile de facturare și apoi faceți clic pe „Trimiteți comanda cu obligație de plată ” pentru a vă confirma comanda. 

4. La achiziționarea prin e-mail sau prin intermediul unui mesaj pe rețelele de socializare, clientul potențial trimite un e-mail/mesaj cu o comandă care include informațiile de facturare ale clientului, e-mailul și numărul de telefon, numele și codul produsului, prețul, datele de livrare și metoda de plată. În cazul achiziției prin telefon, acesta va comunica aceste detalii la telefon, iar apoi vânzătorul va confirma încheierea contractului prin e-mail. 

5. O comandă efectuată prin orice mijloc de comunicare la distanță este obligatorie. 

6. După primirea comenzii angajante, vânzătorul confirmă prin e-mail încheierea contractului de cumpărare. La livrarea confirmării, contractul de cumpărare se consideră încheiat. Contractul incheiat in acest fel este obligatoriu, el poate fi modificat sau reziliat numai in baza acordului ambelor parti contractante sau din motive legale.  

7. Contractul de cumpărare încheiat între vânzător și cumpărător se arhivează de către vânzător pe o perioadă de cel puțin cinci ani în scopul îndeplinirii cu succes a acestuia și îndeplinirii obligațiilor vânzătorului care decurg din reglementări legale speciale. Contractul de cumpărare nu este accesibil terților neparticipanți.

Articolul IV

Contul utilizatorului

1. Cumpărătorul se poate înregistra pe site și își poate crea un cont de utilizator la plasarea unei comenzi sau în orice alt moment. 

2. Crearea unui cont de utilizator este gratuită. 

3. Cumpărătorul este obligat să furnizeze date adevărate în formularul de înregistrare în măsura specificată de vânzător.

Articolul V

Drepturile si obligatiile partilor contractante

1. Obiectul contractului de cumpărare îl constituie drepturile și obligațiile părților contractante. 

2. Vânzătorul este obligat în special să:

  1. să furnizeze consumatorului informații în conformitate cu dispozițiile relevante ale Legii privind protecția consumatorului și ale Legii privind protecția consumatorului atunci când vinde bunuri sau prestează servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și prin modificări ulterioare ale anumitor legi, astfel cum au fost modificate de legislația ulterioară și alte legislații relevante,
  2. ambaleze produsele pentru transport, astfel încât să nu fie deteriorate, 
  3. livrarea bunurilor comandate către consumator la destinație în mod corespunzător și la timp,
  4. să livreze cumpărătorului împreună cu produsele cel târziu toate documentele necesare pentru acceptarea și utilizarea corespunzătoare a bunurilor în conformitate cu reglementările legale în vigoare. .

3. Vânzătorul are dreptul de a încasa prețul de vânzare în mod corespunzător și la timp. 

4. Cumpărătorul este obligat în special să:

  1. preia bunurile la destinație la timp,  
  2. să plătească vânzătorului prețul de cumpărare convenit în termenul scadent, inclusiv costurile de livrare a mărfurilor, cu excepția cazului în care părțile contractante au convenit ca costurile de livrare a mărfurilor să fie suportate de vânzător, 
  3. confirme primirea mărfii în documentul de livrare cu semnătura acestuia sau semnătura unei persoane autorizate de acesta.

5. Cumpărătorul are dreptul de a primi livrarea bunurile în mod corespunzător și la timp de la vânzător.

Articolul VI

Prețul bunurilor sau serviciilor

1. Prețurile produselor individuale sunt actuale și valabile pe site-ul magazinului online www.mabell.ro. Prețurile includ taxa pe valoarea adăugată (TVA) la cota legală, deoarece vânzătorul este plătitor de TVA. 

2. Prețul final este prețul total menționat în formularul de comandă chiar înainte de trimiterea comenzii obligatorii. Prețul final este indicat inclusiv impozite și taxele (de exemplu, taxele de livrare), pe care cumpărătorul trebuie să le plătească pentru a obține bunurile. Acest preț poate fi modificat numai pe baza acordului comun al ambelor părți.

3. Dovada vânzării, inclusiv prețul mărfii, este factura (document fiscal), care se livrează prin e-mail, servind și drept certificat de livrare și garanție. În cazul plății prin transfer bancar sau online, imediat după înregistrarea comenzii, în cazul plății la livrare, factura fiscală îi este trimisă cumpărătorului în ziua primirii coletului de la transportator.

Articolul VII

Poștă și ambalare

1. Costul livrării mărfurilor este suportat de cumpărător, cu excepția cazului în care părțile contractante s-au convenit altfel. 

2. Cumpărătorul poate alege unul dintre următoarele moduri de transport: 

  • Cargus Courer
  • Packeta
  • FAN Courier

3. Costul livrării mărfurilor în străinătate va fi calculat individual în funcție de greutatea mărfurilor. . 

4. Vânzătorul nu percepe taxe pentru ambalare.

Articolul VIII

Condiții de plată

1. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare convenit în contractul de cumpărare, inclusiv costurile de livrare a mărfii, în termenul scadent, dar nu mai târziu de la primirea mărfii. 

2. Cumpărătorul poate plăti prețul de achiziție în următoarele moduri:

Plata la livrare  

Cumpărătorul plătește prețul pentru marfa comandată doar atunci când le ridică de la poștă sau de la curier. Cu această metodă de plată, percepem prețul pentru ramburs, care este inclus în prețul comenzii, pe lângă prețul comenzii. Taxa pentru ramburs este de 4,49 RON cu TVA în plus față de costul poștal. 

Plata cu cardul online

Prețul pentru marfa comandată este plătit de cumpărător online prin platforma de plată.. 

Plata prin transfer bancar

Cumpărătorul plătește prețul pentru bunurile comandate prin transfer bancar în termen de 3 zile. În cazul în care cumpărătorul nu plătește prețul convenit în termen de 7 zile, se consideră că părțile au renunțat la contract, iar comanda este anulată.

Articolul IX

Condiții de livrare

1. Vânzătorul se obligă să expedieze bunurile aflate în stoc în termen de 3 zile de la data confirmării comenzii.

2. În cazul în care nu este posibilă livrarea bunurilor în termenul specificat, părțile contractante convin să prevadă o perioadă suplimentară de execuție. Cumpărătorul va fi informat prin e-mail despre expedierea mărfii.  

3. Cumpărătorul preia livrarea bunurilor la locul specificat în comandă. 

4. Din momentul în care mărfurile sunt predate transportatorului pentru transport, transportatorul este responsabil pentru eventualele daune. Din acest motiv, este necesar ca cumpărătorul sau o persoană împuternicită de acesta să verifice dacă ambalajul în care este ambalată marfa nu este deteriorat la preluarea mărfii. Dacă este deteriorat, este necesar să scrieți la fața locului o evidență cu transportatorul despre defectele detectate cauzate în timpul transportului.

5. Cumpărătorul are dreptul de a refuza să accepte o livrare care nu este conformă cu contractul de cumpărare. Este necesar să scrieți o înregistrare despre acest fapt cu transportatorul.

6. În cazul în care cumpărătorul acceptă mărfurile în ciuda deteriorării evidente a ambalajului, vânzătorul nu este obligat să accepte reclamații ulterioare din acest motiv.  

7. După primirea mărfii, cumpărătorul inspectează bunurile și informează vânzătorul cu privire la orice deteriorare sau livrare incompletă prin e-mail la info@mabell.ro

8. În cazul nelivrării mărfurilor în termenul prevăzut la art. 1, Secțiunea a IX-a din acești termeni și condiții îndreptățește clientul să se retragă din contractul de cumpărare.

9. În cazul în care, din motive întemeiate din partea cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor comandate, cumpărătorul este obligat să plătească costul livrării repetate a bunurilor.

Articolul X

Dobândirea dreptului de proprietate și transmiterea riscului de deteriorare a bunurilor

1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin preluarea acestora la locul de livrare pe care l-a indicat.

2. Riscul de deteriorare a mărfii trece către cumpărător în momentul în care acesta preia bunurile de la vânzător sau când nu o face la timp, și când vânzătorul îi permite să se ocupe de mărfuri și cumpărătorul nu preia marfa.

Articolul XI

Retragerea din contract

1. Retragerea din contract de către cumpărător, care este consumator, este reglementată de prevederile relevante ale Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, în cazul vânzării de bunuri sau prestării de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea anumitor legi modificate prin legislația ulterioară.

2. Consumatorul are dreptul să se retragă din contractul la distanță în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor, chiar și fără a indica un motiv. 

3. Bunurile se consideră a fi preluate de către consumator în momentul în care consumatorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate, sau dacă

  1. bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultimele,
  2. livrează mărfuri formate din mai multe părți sau piese, în momentul preluării ultimei piese sau părți,
  3. furnizeaza marfa in mod repetat in perioada definita, in momentul acceptarii primei marfuri livrate.

4. Consumatorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere.

5. Consumatorul nu se poate retrage din contractul de cumpărare daca 

  1. vânzarea de bunuri a fost realizată conform cerințelor speciale ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri destinate special unui singur consumator,
  2. vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție, care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrare; 

iar în alte cazuri stabilite de lege.

6. Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage din contractul cu vânzătorul în formă scrisă sau prin e-mail, în timp ce poate utiliza formularul de retragere din contractul de cumpărare.

7. Retragerea din contract este posibilă și prin intermediul unui formular online prin intermediul serviciului Retino sau prin completarea formularului în format tipărit și trimiterea acestuia la sediul social sau la adresa societății: 

Frogman s.r.o. (Mabell.ro - ID: 25816F)

Strada Ogorului 3G

410554 Oradea, Bihor, România

sau prin e-mail la info@mabell.ro.

8. Termenul de retragere din contract se considera ca a fost respectat daca notificarea de retragere din contract a fost transmisa vânzătorului cel târziu in ultima zi a termenului declarat. 

9. Consumatorul este obligat să trimită bunurile înapoi sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia bunurile în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. Termenul conform primei propozitții se consideră a fi respectat dacă mărfurile au fost predate la transport cel târziu în ultima zi a termenului.

Consumatorul trimite bunurile vânzătorului la următoarea adresă:

Frogman s.r.o. (Mabell.ro - ID: 25816F)

Strada Ogorului 3G

410554 Oradea, Bihor, România

10. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta un retur care a fost livrat la o altă adresă decât cea de mai sus sau la sediul său social, de exemplu, la un punct pick-up.

11. Vânzătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract, să restituie consumatorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de transport, livrare și poștă și alte costuri și taxe. Vânzătorul este obligat să returneze plățile menționate către consumator în același mod în care consumatorul a folosit pentru plata acestuia. Acest lucru nu afectează dreptul consumatorului de a conveni cu vânzătorul asupra unei alte metode de plată, dacă consumatorului nu se percep taxe suplimentare în legătură cu aceasta.

12. Părțile pot conveni ca, în loc să returneze prețul de achiziție, vânzătorul să schimbe bunurile returnate cu alte bunuri din ofertă a căror valoare să corespundă. Cumpărătorul poate solicita direct un schimb de bunuri prin intermediul unui formular online, în care furnizează informații despre bunurile pe care le returnează și informații despre bunurile pe care dorește să le schimbe. În cazul în care bunurile solicitate sunt mai ieftine, vânzătorul va restitui cumpărătorului diferența de preț prin transfer bancar, iar în cazul în care bunurile solicitate sunt mai scumpe, cumpărătorul va achita diferența de preț în avans prin transfer bancar sau rambursare la livrare (taxa de rambursare la livrare este de 4,49 RON). Cumpărătorul plătește costurile de transport pentru trimiterea bunurilor schimbate de către vânzător în conformitate cu lista de prețuri pentru transport curentă a vânzătorului.

13. În cazul retragerii din contract, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, vânzătorul nu este obligat să returneze plățile către consumator înainte ca bunurile să fie livrate acestuia sau până când consumatorul face dovada că bunurile au fost returnate vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul sugerează că ridică marfa personal sau printr-un agent autorizat de el în persoană. 

14. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod explicit o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare comună oferită de vânzător. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de vânzător.

15. În cazul retragerii din contract, consumatorul suportă costurile de returnare a bunurilor către vânzător sau persoanei autorizate de vânzător să preia bunurile.

16. În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor, survenită ca urmare a unei astfel de manipulări a bunurilor, care depășește sfera manipulării necesare pentru a determina caracteristicile și funcționalitatea mărfurilor. 

17. Vanzatorul recomandă cumpărătorului să asigure bunurile care fac obiectul returnarii. Cumpărătorul suportă riscul deteriorării bunurilor, care fac obiectul returului, până în momentul în care bunurile sunt preluate de către vânzător.

18. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta marfa trimisă de cumpărător cu plata ramburs a coletului.

19. Retragerea din contract de către cumpărător este reglementată de prevederile relevante ale Codului comercial.

20. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract dacă nu este în măsură să livreze bunurile cumpărătorului în mod corespunzător și la timp, în special din cauza epuizării stocului sau a indisponibilității bunurilor. 

21. Vânzătorul poate trimite cumpărătorului un cadou gratuit, adică alte bunuri gratuite, împreună cu bunurile comandate. În cazul retragerii din contract, al cărui obiect este returnarea bunurilor cu care a fost trimis cadoul, cumpărătorul este, de asemenea, obligat să returneze cadoul.

Articolul XII

Soluționarea litigiilor

1. Relațiile juridice care apar între vânzător și cumpărător în legătură cu utilizarea magazinului online și încheierea relației contractuale sunt guvernate de ordinea juridică din România. 

2. Participanții la acest raport juridic au convenit că, în cazul unui litigiu, jurisdicția este atribuită instanțelor din România. 

3. În cazul unui litigiu între vânzător și cumpărător-consumator, consumatorul are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire dacă consumatorul nu este mulțumit de modul în care a fost tratată reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile. Solicitarea de corectare poate fi trimisă prin e-mail la adresa de e-mail info@mabell.ro sau prin poștă la adresa vânzătorului. În cazul în care vânzătorul a răspuns negativ la cerere sau nu i-a răspuns în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia, consumatorul are dreptul de a înainta o propunere de începere a unei soluții alternative a litigiilor uneia dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor. 

4. Condițiile de soluționare alternativă a litigiilor sunt reglementate de Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana.

5. Consumatorul poate înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor entității relevante de soluționare alternativă a litigiilor, care este o entitate juridică înregistrată în lista ținută de Ministerul de Interne al României sau de ANPC  (anpc.ro). 

6. Consumatorul poate depune o plângere și prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor RSO, operată de UE. O plângere poate fi depusă completând formularul online la https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_sk.htm . Consumatorul are dreptul de a alege dintre subiectele soluționării alternative a litigiilor. 

7. Soluționarea litigiilor de către unii dintre subiecții soluționării alternative a litigiilor poate fi solicitată doar de către consumator. Consumatorul este persoana fizică care, la încheierea si îndeplinirea unui contract de consum, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de munca sau profesie. 

8. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor care decurg din contractele cu consumatorii încheiate la distanță. 

9. Subiectul soluționării alternative a litigiului poate respinge propunerea în cazurile prevăzute de lege, de exemplu, dacă valoarea calculată a litigiului nu depășește suma de 20 de euro sau dacă consumatorul depune propunerea după ce a trecut un an de la data data livrării răspunsului negativ al vânzătorului sau expirarea zadarnică a perioadei de 30 de zile pentru comentarea cererii. 

10. Soluționarea alternativă a litigiilor este practic gratuită. Subiectul soluționării alternative a litigiilor poate solicita consumatorului o taxă pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor până la maximum 5 euro. 

11. Subiectul soluționării alternative a litigiilor procedează cu soluționarea alternativă a litigiului în așa fel încât litigiul să fie soluționat cât mai repede posibil, să prevină întârzierile inutile, să acționeze economic și fără sarcina inutilă și disproporționată asupra părților în litigiu și a altor persoane; dacă este posibil, folosește în principal contactul telefonic și mijloacele electronice pentru comunicare.

12. Subiectul soluționării alternative a litigiilor încetează soluționarea alternativă a litigiilor în termen de 90 de zile de la data începerii acesteia. În cazuri deosebit de complexe, subiectul soluționării alternative a litigiilor poate prelungi termenul conform primei teze cu 30 de zile, chiar și în mod repetat. Subiectul soluționării alternative a litigiului este obligat să informeze de îndată părțile în litigiu despre fiecare prelungire a termenului conform tezei a doua, împreună cu motivul prelungirii termenului.

13. În cazul în care nu se ajunge la un acord între părțile în litigiu, iar subiectul soluționării alternative a litigiului, pe baza faptelor pe care le descoperă în cursul soluționării alternative a litigiului, ajunge la concluzia justificată că vânzătorul a încălcat drepturile consumatorului conform reglementarilor pentru protectia drepturilor consumatorilor, va inceta solutionarea alternativa a litigiilor prin emiterea de avize motivate neobligatorii.

Articolul XIII

Responsabilitatea vânzătorului pentru defecte și condiții de reclamație

1. Răspunderea vânzătorului pentru defecte și condițiile de aplicare și procesare a reclamației sunt guvernate de prevederile relevante ale procedurii de reclamație adoptate de operator și publicate pe site-ul www.mabell.ro

Articolul XIV

Valabilitatea contractului

1. Contractul de cumpărare se încheie pe o anumită perioadă de timp, până când obligațiile ambelor părți contractante care decurg din contractul de cumpărare și acești termeni și condiții, care fac parte integrantă din acesta, au fost îndeplinite în mod corespunzător.

Articolul XV

Confidențialitate

1. Datele cu caracter personal ale cumpărătorilor sunt prelucrate de către vânzător în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și Consiliului nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumită în continuare „GDPR”) și Legea nr. 18/2018 Col. privind protecția datelor cu caracter personal (denumită în continuare „Legea privind protecția datelor cu caracter personal”).

2. Condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către operator sunt specificate pe site-ul www.mabell.ro la secțiunea Protecția datelor cu caracter personal.

Articolul XVI

Dispoziții finale

1. Acești termeni și condiții se aplică așa cum este menționat pe site-ul magazinului online www.mabell.ro în ziua în care comanda este trimisă cumpărătorului, cu excepția cazului în care părțile contractante convin altfel.

2. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în orice moment, dacă acest lucru este cerut de o modificare a politicii de afaceri sau a legislației aplicabile.

3. Relațiile juridice dintre vânzător și cumpărător-consumator care nu sunt reglementate în mod expres de acești termeni și condiții sunt guvernate de prevederile relevante ale Legii.287/2009 privind Codul civil, astfel cum a fost modificat (denumit în continuare „Codul civil”), Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor; Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind protecția consumatorului în cazul vânzării de bunuri sau prestării de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și asupra modificărilor unor legi modificate prin reglementări legale ulterioare, precum și a altor reglementări conexe. Raporturile juridice dintre vânzător și întreprinzătorul cumpărător sunt reglementate de Legea CODULUI COMERCIAL din 10 mai 1887 modificat prin legislația ulterioară. 

4. Acești termeni și condiții sunt întocmite de către Lanikova Group, s.r.o. firma de avocatură pentru operatorul magazinului online, în timp ce sunt protejați în conformitate cu Legea nr. 8/1996 Legea drepturilor de autor, astfel cum a fost modificată de legislația ulterioară. Fără acordul autorului, este interzisă utilizarea operei acestui autor în orice mod, în special, dar nu exclusiv, pentru a copia, publica, modifica, modifica, extinde și abuza în alt mod.

5. Acești termeni și condiții devin valabile și în vigoare la 10 mai 2023.

 

Skúsenosti našich zákazníkov

Skvelý výber a ta kvalita :). Vždy som spokojna aj s produktami aj s komunikaciou obchodu. Rýchle dodanie. odporučam 100%

Dominika N. 5/5
Dalsie hodnotenie

V jednom slove DOKONALOSŤ ❤️ Ďakujem krásne za skvelú komunikáciu a rýchle dodanie. :) Maximálna spokojnosť. ❤️ Obchod Mabell vrelo odporúčam :))

Ivka H. 5/5
Dalsie hodnotenie

  Livrare de la 9,99 lei sau gratuit de la 169 lei

  14 zile pentru returnarea bunurilor fără a oferi un motiv

Articolele cumpărate înainte de Crăciun pot fi returnate până la 31.1.2025.